close

ab67616d0000b273de1d14bb15049562cb3f3a68

這禮拜想要分享的是Boys Lie,是歌手Jada Facer今年才出的歌

剛剛查了資料才知道Jada Facer竟然才20歲,真的超年輕的啊!!!

Btw她是從翻唱起家,所以唱歌功力真的沒話說,而且還是大美人啊<3

之前在YT聽到Boys Lie就被她的嗓音吸引,

特別是她在這首歌真的有把那種

雖然心碎難過但還是要假裝淡漠的情感詮釋出來

所以第一次聽就深深愛上了!

也期待以後她帶來更多好聽的歌曲

若翻譯有誤或是有不太準確的地方,再請留言告知,大感謝(●´ω`●)

 

Two days pass with no reply

兩天過去了還是沒有收到回覆

You've seen my texts, I know

我知道你已經已讀了

My friends, they ask if I'm alright

我的朋友都問我還好嗎

The truth is, I don't know

但事實是 我不知道

I'm pulling out my hair at night

我整夜睡不著

I feel it in my bones

我有種直覺

And it's so damn cold

而那感覺冰冷刺骨

 

I hate I believed you

我討厭相信你的自己

When you said that you weren't with her

當你說你跟她沒在一起

And I've learned from the worst

而我在最糟的情況開始明白

That you leave before they can leave first

在他們離開前,你必須先放手

 

 

Boys lie, but I lie better

男孩會說謊,但我更會裝傻

You said you'd stay

你說過你會留下

And you said forever

你說過我們會到永遠

And I said, "I'll be okay”

而我說「我會沒事的」

I never wanted you anyway

反正我也不想要你

 

Boys lie, but I lie better

男孩會說謊,但我更會裝傻

It's just the same

都是一樣的

If we're not together

就算我們沒有在一起

So I said, "Please leave”

所以我說「請離開吧」

You never meant a thing to me, no

你對我而言,從來都沒有意義 no

 

Remember, in the kitchen light

記得在廚房的燈光下

You said that I was yours

你曾說過我是你的

Your hands, they wrapped around me tight

你的雙手緊緊的擁抱我

Right on the tile floor

就坐在地板上

You told me, “Babe there's no way I could ever love you more”

你告訴我「babe 我不可能再愛你了」

You were so damn cold

你真的該死的無情

 

And I hate I believed you

我討厭相信你的自己

When you said that you weren't with her

當你說你跟她沒在一起

And I've learned from the worst

而我在最糟的情況開始明白

That you leave before they can leave first

在他們離開前,你必須先放手

 

Boys lie, but I lie better

男孩會說謊,但我更會裝傻

You said you'd stay

你說過你會留下

And you said forever

你說過我們會到永遠

And I said, "I'll be okay”

而我說「我會沒事的」

I never wanted you anyway

反正我也不想要你

 

Boys lie, but I lie better

男孩會說謊,但我更會裝傻

It's just the same

都是一樣的

If we're not together

就算我們沒有在一起

So I said, "Please leave”

所以我說「請離開吧」

You never meant a thing to me

你對我而言,從來都沒有意義

Never meant a thing to me

你對我而言,從來都沒有意義

Never meant a thing to me, no

你對我而言,從來都沒有意義 no

Never meant a thing to me

你對我而言,從來都沒有意義

You meant everything to me, oh

你對我而言,從來都沒有意義 oh

 

Boys lie, but I lie better

男孩會說謊,但我更會裝傻

You said you'd stay

你說過你會留下

And you said forever

你說過我們會到永遠

But these things, they break

這些承諾都已經破滅

And every time I stay

每一次我留下

I'm not the same

我都再也不同了

arrow
arrow

    Smile Lee 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()