close

Nights like that 是一首輕電音風格的英文歌

一般人想像電音可能都是很大聲很熱鬧節奏感很強烈

但現在也越來越多這種輕電音的歌

旋律都很輕快、舒服

適合工作、讀書或是任何想放鬆的時間聽

像這首Nights like that就很適合在週五下班的晚上一邊喝酒一邊聽

如果用文字來形容的話就是有一種「微醺感」吧

希望大家喜歡這首歌

 

若翻譯有誤或是有不太準確的地方,再請留言告知,大感謝(●´ω`●)

 

 

I don't think about you

我沒有在想你

But if ever I do

就算我有

It's not like this

也不會像這樣

Oh-oh

-

When I see your picture

當我看到你的照片

I don't really miss ya

我一點都沒有想念你

Not like this, no

不會像這樣,不

Why am I doing this?

我為什麼會這樣做

One sip, reminisce

一邊喝酒,一邊回味

Can kick me in the chest, make me change my mind

這些得以踹進我的胸膛,使我改變想法

Tonight

在今晚

 

A couple drinks and what the hell

搞什麼鬼只不過喝了幾杯

I'm right back in that cheap hotel

我就又躺回那便宜的旅館

That night I couldn't help myself

那個晚上我控制不住自己

Can't take back how your sweater felt

無法克制地去回味你毛衣的味道

And now I miss you

現在我好想你

It's so hard to stop myself from thinking back

要我不去想念你的一切是多麼困難的事

On nights like that

特別是在這樣的夜晚

Is this so bad?

這樣很糟糕嗎?

 

That holiday weekend

在那個假期週末

When I met your old friends

我遇到你的老朋友

We laughed so hard

我們開懷大笑

Oh-oh

-

Watching the sun go

看著太陽降下

Down in San Diego

墜入聖地牙哥

In our favourite spot by the dock

就在碼頭邊我們最愛的那裡

The things I thought that I forgot

那些事情我以為我早已忘記

So, why am I doing this?

所以,為什麼我現在這樣做?

One sip, reminiscе

一邊喝酒,一邊回味

Can kick me in the chest, makе me change my mind

這些得以踹進我的胸膛,使我改變想法

Tonight

在今晚

 

A couple drinks and what the hell

搞什麼鬼只不過喝了幾杯

I'm right back in that cheap hotel

我就又躺回那便宜的旅館

That night I couldn't help myself

那個晚上我控制不住自己

Can't take back how your sweater felt

無法克制地去回味你毛衣的味道

And now I miss you

現在我好想你

It's so hard to stop myself from thinking back

要我不去想念你的一切是多麼困難的事

On nights like that

特別是在這樣的夜晚

Is this so bad?

這樣很糟糕嗎?

 

Is this so bad?

這樣很糟糕嗎?

Is this so bad?

這樣很糟糕嗎?

Is this so bad?

這樣很糟糕嗎?

arrow
arrow

    Smile Lee 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()