close

Q_80,0

最近終於比較有空了

所以想努力回復到之前每週一篇翻譯的速度(就怕自己太懶www

第一篇回歸當然就要來分享我最愛的赫海這次正規一輯的主打歌zero 英文ver

雖然已經回歸結束一陣子了XDDD

若翻譯有誤或是有不太準確的地方,再請留言告知,大感謝(●´ω`●)

 

Just I'm not in the play

我沒有在玩

Let's stop chasing time away

停止追逐時間吧

I don't wanna be afraid

明明不想要膽怯

But this breakup has me so torn apart

但這次分開就像把我撕碎了一般

Feels like the distance is so far away

感覺我們的距離遙不可及

Being without you here I'm losing my mind

沒有你在我身邊 快使我失去理智

 

Run Run Run through the obstacles

Run run run 穿越那些障礙物

Till our love goes boom like a cannonball

直到我們的愛像砲彈一樣爆炸

Many wounds cut deep on the rebound

爆炸反彈造成了許多深刻的傷口

All of the hurt inside let It breathe out

讓我們呼出所有內心的傷痛

 

Everything is fading away

一切都在消逝

Lately I'm just not the same

最近我變得不同

Oh Oh Oh No

Oh Oh Oh No

Oh Oh Oh No Yeah

Oh Oh Oh No Yeah

Just another day without you being alone

又是沒有你的另一天

Makes me feel like I'm on ZERO

我感覺 沒有你我什麼都不是

I need you to stay for me

我需要你 待在我身邊

 

Oh no way, don't give up on me

Oh 不要 不要放棄我

I fell deep in the rough

我曾經陷入困境

Won't go back there again Oh

我不會再回去從前那樣的日子 Oh

Don't go away to stop this story

不要離開 不要讓這故事結束

Cause scars were meant to last forever

因為傷痕注定會永遠存在

Without you I’m

沒有你

Without you I'm ZERO

沒有你 我什麼都不是

(ZE ZE ZE ZERO)

Without you I'm ZERO

沒有你 我什麼都不是

 

Our love used to be up on a swing

我們的愛曾經搖擺不定

Past all the lights we were ridin' on green

過去我們曾在草地上騎車 經過所有的路燈

But now we broken story

但現在我們破碎了曾經

It's all my fault I'm sorry

這全是我的錯 對不起

Feeling the pressure now, stressing now

壓力在四周蔓延

Could it be I'm breaking down

這會不會是我逐漸崩潰的徵兆

Lost in here without you now

我迷失在沒有你的現在

My life with you is the highlight

我和你在一起的每分每秒 都充滿幸福

I need you (by) here by my side

我需要你在我身邊

 

Everything is fading away

一切都在消逝

Lately I'm just not the same

最近我變得不同

Oh Oh Oh No

Oh Oh Oh No

Oh Oh Oh No Yeah

Oh Oh Oh No Yeah

Just another day without you being alone

又是沒有你的另一天

Makes me feel like I'm on ZERO

我感覺 沒有你我什麼都不是

I need you to stay for me

我需要你 待在我身邊

 

Oh no way, don't give up on me

Oh 不要 不要放棄我

I fell deep in the rough

我曾經陷入了困境

Won't go back there again Oh

我不會再回去從前那樣的日子 Oh

Don't go away to stop this story

不要離開 不要讓這故事結束

Cause scars were meant to last forever

因為傷痕注定會永遠存在

Without you I’m

沒有你

Without you I'm ZERO

沒有你 我什麼都不是

(ZE ZE ZE ZERO)

Without you I'm ZERO

沒有你 我什麼都不是

 

Everytime you leave me baby

每一次你離開 baby

I freaking fall out

我都惴惴不安

Can't escape these crazy feelings

我無法抽離那些使人發瘋的感受

Left and right right

Left and right right

It's hard to say what I feel inside

我難以解釋我的內心深處

When my thoughts get crossed feeling unright

當我思緒交錯感到不對勁

I only got one answer, your love is all I'm after

我只想得到一個答案 你的愛是我唯一的追求

 

Oh no way, don't give up on me

Oh 不要 不要放棄我

We've got a long way left to go

我們還有很長的路要走

Till we meet the end of the road Oh

直到我們抵達路的盡頭

Don't go away to stop this story

不要離開 不要讓這故事結束

We can write a new chapter

我們可以寫下一個新的篇章

Happy Ever After

永遠幸福快樂

 

 

Oh no way, don't give up on me

Oh 不要 不要放棄我

I fell deep in the rough

我曾經陷入了困境

Won't go back there again Oh

我不會再回去從前那樣的日子 Oh

Don't go away to stop this story

不要離開 不要讓這故事結束

Cause scars were meant to last forever

因為傷痕注定會永遠存在

Without you I’m

沒有你

Without you I'm ZERO

沒有你 我什麼都不是

(ZE ZE ZE ZERO)

Without you I'm ZERO

沒有你 我什麼都不是

 

(ZERO)

Without you I'm ZERO

沒有你 我什麼都不是

arrow
arrow

    Smile Lee 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()